marți, 1 februarie 2011

Ganduri..


Vreau sa-mi cer iertare tuturor dar postul „E doar o stare generala „ nu este creat de mine ci de BIGI care a fost atat de zapacit  incat nu si-a dat seama ca se afla pe contul meu :-j.
Ca tot vorbeste el acolo despre iarna , raceala iernii m-a facut sa-mi aduc aminte de cat de rautaciosi pot fi unii prieteni pe care ii consideri „prieteni adevarati „ , cum pot usor sa te uite si sa treaca peste ideea ca odata ai fost acolo,  fara niciun regret .. Cati dintre noi nu si-au luat teapa cu prietenii ? Eu una mi-am luat-o frumos de nenumarate ori , dar cum sunt mai naiva nu bag de seama si uit usor , mintindu-ma cu gandul ca daca o sa am si eu nevoie de ajutor o sa fie cineva acolo langa mine .. trebuie sa se indure cineva sa ma adune si pe mine de pe jos :)) doar nu or fi asa de nemilosi sa ma lase sa ma zbat singura cu durerea , nu ? 
BTW , acesta postare am fost obligata sa o postez ( urata formulare dar nu stiu cum sa ma exprim aici ) .
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu