luni, 12 septembrie 2011

Pleaca Vara dar revine

Se pare ca frumoasa zana numita vara s-a hotarat sa ne paraseasca pentru a nu stiu cata oara ... Ii place sa ne lase in mainile iernii reci si a soldatilor sai de zapada care acopera delicat lumea cu micutele lor picioruse.Dar partea buna este ca dupa o lunga agonie in frigul iernii inconjurati de soldateii iernii vine frumoasa primavara care ne ajuta sa ne eliberam de sub controlul iernii grele care atarna cu rautate pe noi impiedicadu-ne sa purtam haine lejere si cat mai putine . Vara va sosi din nou si ca in fiecare an va fi de neuitat(de vreo doi ani nu-mi amintesc nici una =)) ) . Petrecerile nu vor lipsi  , alcolul si tigarile fara indoiala vor fi acolo , Toate micile placeri ale adolescentei vor fi acolo logic . Desigur ca cea mai buna prietena a mea Teqila nu va lipsi de langa mine cel putin pana ma adoarme dupa, nu mi pasa ce face :)) . Se pare ca am ajuns un betiv fara sa-mi dau seama .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu